ردمی K70e به عنوان پوکو X6 پرو راهی بازار جهانی می گردد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، همانطور که احتمالا می دانید، شیائومی میخواهد تا ساعاتی دیگر گوشی های سری ردمی K70 را در چین رسما رونمایی کند. در این میان طی روزهای گذشته گزارش هایی مبنی بر عرضه حداقل دو مدل از این گوشی ها به بازار جهانی با برند پوکو منتشر شده که حالا در خصوص عرضه جهانی ردمی K70e می توانیم با قاطعیت بیشتری صحبت کنیم.

ردمی K70e به عنوان پوکو X6 پرو راهی بازار جهانی می گردد

بر اساس گواهی NBTC صادر شده در تایلند، این گوشی با شماره مدل 2311DRK48G قرار است با نام پوکو X6 پرو به دست کاربران برسد. بعلاوه این گوشی برای بازار هند از شماره مدل 2311DRK48I بهره می برد و این نشان می دهد پوکو X6 پرو قرار است در بازارهای مختلفی عرضه گردد. در نهایت باید خاطرنشان کنیم شماره مدل ردمی K70e برای بازار چین 2311DRK48C است تا دیگر هیچ شک و تردیدی در خصوص این موضوع نداشته باشیم.

به طور کلی گوشی های شیائومی که راهی بازارهای جهانی می شوند برای پسوند شماره مدل خود از حرف G استفاده می نمایند و حرف I و C هم به ترتیب مربوط به بازار هند و چین است. بنابراین حالا با قاطعیت می توانیم در خصوص ویژگی های پوکو X6 پرو صحبت کنیم. این گوشی قرار است با نمایشگر 6.7 اینچی OLED با رزولوشن 1.5K و رفرش ریت 120 هرتز به دست کاربران برسد.

از بین مشخصات سخت افزاری هم باید به چیپست دایمنسیتی 8300 اولترا، حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. بعلاوه انرژی این گوشی از طرف باتری 5500 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از سرعت شارژ 90 وات پشتیبانی می نماید. با توجه به اینکه گوشی های سری پوکو X معمولا تا این حد مشخصات قدرتمندی نداشته اند، باید ببینیم پوکو X6 پرو با چه قیمتی به بازار کشورهای مختلف راه پیدا می نماید.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آذر 1402 بروزرسانی: 8 آذر 1402 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2353

به "ردمی K70e به عنوان پوکو X6 پرو راهی بازار جهانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی K70e به عنوان پوکو X6 پرو راهی بازار جهانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید