استقلال - الاهلی عربستان؛ آبی ها آماده برای یک آغاز پر قدرت

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرگزاری خبرنگاران- استقلال و الاهلی در چارچوب دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می فرایند.

استقلال - الاهلی عربستان؛ آبی ها آماده برای یک آغاز پر قدرت

به گزارش خبرنگاران، تیم های استقلال و الاهلی عربستان بامداد آدینه به مصاف هم می فرایند. استقلالی ها در حالی باید به مصاف الاهلی عربستان بفرایند که در این فصل پیروز به کسب 34 امتیاز شدند و فعلا پایین تر از سپاهان و پرسپولیس در رتبه سوم جدول حضور دارند. در سوی دیگر تیم الاهلی در حالی پا به رقابت های آسیایی می گذارد که در 8 ملاقات آخر خود رنگ پیروزی را ندیده و با 6 باخت متوالی و 2 مساوی به این بازی آمده است. الاهلی عربستان با کسب 35 امتیاز در رتبه هفتم لیگ عربستان قرار گرفته است.

برگزاری بازی با حاشیه های مختلفی همراه بود. پیش از این قرار بود ملاقات تیم های استقلال و الاهلی در زمین اصلی استادیوم ملک عبدالله برگزار شود ولی چون استادیوم تیم الاهلی در دست تعمیر است، قرار است بازی این دو تیم در زمین شماره دو استادیوم ملک عبدالله برگزار شود. با توجه به بازی های اخیر استقلال در لیگ برتر احتمالا فرهاد مجیدی از زوج شیخ دیاباته و مهدی قائدی مقابل الاهلی عربستان استفاده خواهد نمود. البته گفته می شود سرمربی آبی ها هنوز در خصوص حضور دیاباته در این بازی تصمیم قطعی نگرفته و ارسلان مطهری هم شانس بازی دارد.

در فاز دفاعی به احتمال فراوان با توجه به غیبت محمد دانشگر، زوج محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی استفاده خواهد نمود. در خصوص سمت چپ و راست استقلال ابهامات زیادی وجود دارد و گفته می شود فرهاد مجیدی احتمالا به صورت همزمان از هر دو مدافع چپ و راست خود استفاده خواهد نمود. مجیدی احتمالا از احمد موسوی در دفاع راست، وریا غفوری در وینگر راست، محمد نادری در دفاع چپ و هروویه میلیچ در پست وینگر چپ استفاده خواهد نمود. در چهار تقابل اخیر دو تیم استقلال پیروز شده 3 بار حریف عربستانی را شکست دهد. یک پیروزی هم سهم الاهلی عربستان بوده است. آخرین تقابل این دو تیم به فصل گذشته و پیروزی 3 بر 0 آبی های تهرانی بر می شود.

شاید سرمربی استقلال در بازی با الاهلی از هر دو مدافع چپ خود در ترکیب استفاده کند

هروویه میلیچ و محمد نادری احتمالا روز آدینه کنار هم بازی می نمایند. بعد از این اینکه استقلال در جذب امین قاسمی نژاد که یک وینگر چپ تخصصی است ناکام ماند، حالا فرهاد مجیدی یک تصمیم جدید برای سمت چپ تیمش گرفته است. در این روش محمد نادری در پست دفاع چپ به میدان می رود و هروویه میلیچ در پست وینگر چپ بازی می نماید تا این سمت استقلال بتواند قدرت لازم را هم در دفاع و هم در حمله داشته باشد.

شنیده ها حاکی از آن است مجیدی در عربستان استفاده همزمان از این دو بازیکن را تمرین نموده و احتمال اینکه این 2 برابر الاهلی کنار هم بازی نمایند زیاد است. میلیچ در دو فصل اخیر نمایش خوبی در ترکیب استقلال داشته و نادری هم بعد از پشت سرگذاشتن هفته های ابتدایی فصل در 3 بازی که با سرمربیگری فرهاد مجیدی در ترکیب به میدان رفته نمایش خوبی داشته است.

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از ملاقات استقلال و الاهلی عربستان با خبرنگاران صحبت کرد. مجیدی در ابتدا گفت: این تورنمنت برای ما خیلی مهم است و ما خیلی با انگیزه برای این مسابقات آماده شده ایم. این بازی ها بسیار سخت است ولی با آمادگی وارد بازی ها شدیم.من مطمئن هستم بازیکنانم بهترین عملکرد را در این مسابقات خواهند داشت.

مجیدی در خصوص تغییر محل بازی فردا از استادیوم اصلی به زمین تمرینی بیان کرد: حقیقتا نمی خواهم در خصوص تغییر استادیوم حرف بزنم چون فردا مسابقه داریم. می خواهم تمرکزم روی این مسابقه باشد. البته ما به تصمیمات AFC و فدراسیون عربستان احترام می گذاریم. طبیعتا زمین اصلی استادیوم خیلی بهتر است اما من می خواهم روی بازی فردا تمرکز کنم. بعد از بازی در این مورد صحبت خواهم کرد.

سرمربی تیم استقلال در خصوص مسابقه تیمش مقابل الاهلی عربستان بیان کرد: الاهلی یکی از مهمترین تیم های این گروه است و ما باید به بهترین شکل ممکن از این بازی استفاده نموده و به پیروزی برسیم.در خصوص بازی با بازیکنانم صحبت کردم و به آنها گفتم الاهلی یکی از بهترین تیم های این گروه مسابقات است اما ما احتیاج داریم که با تمرکز وارد مسابقه شویم.

وی در پاسخ به این سوال که این مسابقات برای دومین بار است که در شرایط کرونا برگزار می شود و تحلیل وی از این بازی ها چیست گفت: بازیکنان ما می دانند این تورنمنت برای ما خیلی مهم است.امیدوارم در این مسابقات پیروز شویم و در نهایت صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1644

به "استقلال - الاهلی عربستان؛ آبی ها آماده برای یک آغاز پر قدرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال - الاهلی عربستان؛ آبی ها آماده برای یک آغاز پر قدرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید